Przepraszamy       Przepraszamy       Przepraszamy       Przepraszamy

sobota, 26 listopada 2011

Konkurs

Z powodu zbyt małej liczby uczestników (2) konkurs zostaje odwołany.
Przepraszamy.
Konkurs na najlepsze zdjęcie, opisujące aktualną porę roku. Udział w konkursie możliwy jest wyłącznie dla obserwatorów bloga. Należy zrobić dwa jednakowe zdjęcia... Jedno z kartką świadczącą o własnym wykonaniu danego zdjęcia, a drugie bez kartki. Zalinkowane zdjęcia proszę wstawiać w komentarzach pod postem.
(na kartce proszę napisać: SightOutPic lub SOP)
konkurs trwa do 1118.12.11 do godziny 23:59
przykładowe zdjęcia :





Nagrody:
Miejsce 1:

Miejsce 2:


---------------------------------------------------------------------------------------------


Nagrody zakupione zostały w sklepie "diva".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------






12 komentarzy:

Madzialol2010 pisze...

szkoda że zdjęcia muszą być z kartką, bo chętnie wzięłabym udział, lecz te zdjęcia mam już zrobione więc nie mogę wysłać tego z kartką :|

Kasia. :3 pisze...

chciałabym zgłosić się do konkursu , ale zdjęcie zrobiłam trochę wcześniej, nim dowiedziałam się o konkursie . Więc czy mogłabym zrobić oddzielne fote zdjęcia na aparacie ? :D

Fanaja ^_^ pisze...

trzeba na kartkach? niemam drukarki!:( co mam zrobić??

enovee pisze...

Nie musisz drukować, możesz napisać własnoręcznie :) Kartka jest tylko na potwierdzenie, że zdjęcie nie jest skopiowane, więc nawet nie musi być ładna.

Anonimowy pisze...

A może być zdjęcie Mikołajkowe? Wiem, że to może nie jest aktualna pora raku, ale teraz wszędzie można odczuć klimat świąteczny. :)

Kasia. :3 pisze...

http://tinypic.com/r/35aw6t2/5
mhm .. wiem ,że świetna jakość itd. ale inaczej nie umiałam zrobić zdjecia :C

http://tinypic.com/r/2hgxwzl/5

Neira pisze...

Chętnie się zgłoszę;)

hiho pisze...

Ja także z chęcią wykonam jakieś zdjęcia, tylko muszę wybrać się na spacer i zrobić zdjęcie warte uwagi :3
Foto postaram się przesłać jeszcze w tym tygodniu.

kaloszeq pisze...

ja sie zgłosze dorobie jeszcze pare fotek z kartką :D

kaloszeq pisze...

albo zrobie tak jak kaszka bo zdjęcia nie sa przegrane :D

Mii-chan pisze...

Na pewno się zgłoszę, ale narazie jestem zawalona nauką i muszę znaleźć czas, żeby się na spokojnie wybrać i coś popstrykać ^^

kaloszeq pisze...

z karteczką

http://imageshack.us/photo/my-images/259/roznosci005.jpg/

bez
http://imageshack.us/photo/my-images/836/gupotki041.jpg/